DET SNURRAR I MIN SKALLEEEEH

Nu gråter jag mentala krokodiltårar (jag är för hård för att gråta på riktigt....) över att det här är den sista LÖRDAGEN innan skolan börjar. Jag har en sån ångest över ett flertal anledningar och dessa tankar trängs i min vakuumskalle just nu:

- Jag vill inte börja i trean för då är det SISTA året i ungdomlig lyx, sen måste jag ta ansvar, veta vad jag vill bli (MASSIVT problem), läsa högskola, skaffa lägenhet, prenumerera på en dagstidning, skaffa en fisk en katt och en hund och bli VUXEN... och långsamt DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

- I och för sig innebär det ändå att jag är STÖRST på skolan, så då kan jag toalettspola ettorna. Men det skulle aldrig falla mig in.. för de är nog starkare än jag.

- Varför heter det just krokodiltårar? Jag har ALDRIG sett en krokodil gråta.

- VAD SKA JAG GÖRA PÅ PROJEKTARBETET?!?!?!!!!11 (STORT MASSIVT ABNORMT PROBLEM!!!!!!!!!!1)

- Återigen: varför heter det krokodiltårar?! Jag har i och för sig aldrig sett en krokodil, men jag har sett aligatorer och dom såg inte ens lessna ut.

- Fysik B är ännu ett ABNORMT problem

- Att göra ett nytt försök att klara matematik D känns inte lockande

- Student innebär kostnader, sprit, kostnader, fina kläder, finigt-fin-i-håret, klackskor, kostnader, kostnader, pengar. (Det som låter lockande av dessa ting har jag fyllt i med fet stil)

- JAG KAN ABSOLUT INTE GÅ I KLACKSKOR! Det här är största problemet av dem alla! Det är något som jag motvilligt måste lära mig. SEDÄR - ett projektarbete! Så bra, nu kan jag stryka det problemet:

- VAD SKA JAG GÖRA PÅ PROJEKTARBETET?!?!?!!!!11 (STORT MASSIVT ABNORMT PROBLEM!!!!!!!!!!1)

- VAD skall jag göra ikväll? Sista lördagen.. ja, det innebär nog sommarlovsbegravning. MEN VART? NÄR? MED VILKA?

Slut på ångestfronten.

Adjö



PS. Att jag skulle DÖÖÖÖÖ var en lätt överdrift...., men allt annat är fakta.

Kommentarer
Postat av: Maja

du kan öppna en skola för barn som måste lära sig att gå i högklackat höhöhö :T

2009-08-22 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0