LATRINHÅL

Tjohej!


Det regnar som fan, och ärligt talat så är jag glad över att vara hemma i sjukdom när mina klasskamrater är ute i skogen just nu. De ska tälta och bajsa i ett hål i marken, latrinhål kan det fint kallas. Jag hade faktiskt sett fram emot det där lägret, men just nu är jag litet lättat. Som sagt.

Och jag har inte ätit frukost än, så det känns som att något äter upp min mage inifrån. Faktiskt. Jag tror att jag ska väcka min ännu sjukare syster, hon får agera frukostsällskap.

fred ut.

Kommentarer
Postat av: SAFT DRIKARE

ja du missade inget, vi kom ditt och det regnade, vi lekte och det regnade, vi lagade mat och det regnade, vi struntade i hela proceduren och ringde Terese fader som fick skutsa hem oss till respektives hem. föresten kommer jag aldrig kalla Terese rikemansbarn. Hennes pappa är Super duper cool. jaja jag har druckit kaffe och har fått på mig varma torra kläder så jag är nöjd som (FAN) guldstolen-kunderna under 90-talet

2008-09-02 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0