AVFÖRING, BAJS, SKIT, LORT.....

Hejsan hoppsan töntar!

Idag hände något förskräckligt fascinerande! Jag var i ett utav omklädningsrummen, och jag skulle byta om till mina klassiga gympakläder. Plötsligt gjorde min minimala blåsa sig påminnd, jag kände att jag måste urinera*. Jag gick till omklädningsrummets toalett, stängde dörren, drog ner gylfen och öppnade toalocket. Jag var helt enkelt förberedd för själva besöket. Då ser jag något som skär sig mot porslinets vita färg - EN MENSRAND! (Som senare visade sig vara en bajsrand......)
 Jag skyndade upp med gylfen, smet ut i omklädningsrummet, berättade hur läget var för Terese och smet vidare till det andra omklädningsrummet anpassat för damer, och in på dess toaletten. Ner med gylfen, lite hetsigt. Upp med toalocket. Vad skådade mitt lilla öga i toastolen? Inte en bajsrand - utan EN FLYTKORV! Flytkorven var endast omringad av halvbrunt vatten och porslin - inget toapapper!

Dagens funderingar är då många: Torkade inte personen i fråga sig i stjärten? Varför spolade inte personen i fråga? Vem är personerna i fråga? Är det samma person som la kabeln, som lämnade efter sig en bajsrand på en annan toalett? Va? Så mycket frågor, så lite svar...

Insåg nu att detta var väldigt detaljerat skrivet och att detta inlägg är det längsta som jag har skrivit på länge. Och så handlar det just om bajs. Säger det något om mig som person?

Bajbaj



måste avslutas på ett värdigt sätt - Speciellt till dig William!



* Urinera kissa, kasta vatten, låta sitt vatten, tömma blåsan, pinka, pissa (källa: synonymer.se)

Kommentarer
Postat av: ellinor

h*n kanske spolade, men med tanke på att det var just en flytare... den kanske hittade tillbaka, liksom.

(experten har talat)

"det var allt för mig, nu ska jag skita." HAHAHA

2008-10-15 @ 20:06:45
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ehum, inga kommentarer. Du skulle iaf passa perfekt i min klass! Måste dock säga att "Ät farfars bajs" är bättre. Happy Memories =)

2008-10-15 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0