KISS OCH BAJS

1. Skriva en kort text om vem som ska vinna valet i USA - Obama eller McCain. Jag tycker faktiskt att McCain är lite för gammal för att bli president. Han är ju 72 år, väl? Nej, han ska inte president:a utan han ska spela boule som min mormor och morfar. Obama är f.ö. okej, det lilla jag vet.
 
2. Matematik C - prov imorgon. Det känns okej. Kanske mer än okej? Jag vet inte.

3. Munk från munkvagnen + övrigt fika

4. Sömn.

Idag tittade man på skvadernklassikern. Det var rätt bra utklädnad i år - Sp3 var bäst! Dom var Kiss samt fans.

Kommentarer
Postat av: ellinor

din.... blogg..vägrare! shape up

2008-10-29 @ 19:02:14
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0