GENOMSKINLIGT GRÅ

Jag är helt oengagerad:
- Jag ligger 4,85 mil efter i Matematik C
- Det gick värdelöst på provet idag
- Jag ligger efter i spanskan
- Mitt betyg i idrott ligger och vilar på IG

och jag orkar inte ens bry mig. Nu är det höst och snart vinter. Kallt som fan och det årliga höstdeppet är närvarande. Jag har köpt två chokladkakor efter skolan denna vecka, och det är bara Tisdag. En kagge är inte långt borta om jag ska reducera mina känslor med choklad. Och hej finnar! Inte ens världens bästa låt gör mig happy, happy.

Annars har det varit en bra dag.........................................

Kommentarer
Postat av: Linda

igenkännande... är vi släkt eller?! =)

2008-10-07 @ 18:54:19
Postat av: ellinor

jag funderar på att överge kursen matematik b. den hatar mig, jag förstår den icket. hoho! jag har ätit mer godis än vanligt den här veckan, inte ok.

2008-10-08 @ 12:50:54
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då tycker jag att det ska bli vinter och kallt i stället,Än att det är höst och kallt.

2008-10-08 @ 18:47:08
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0