VILDVITTROR

Tjabbaaaah

Dagens friluftsliv är nu över, och de må jag säga - det var faktiskt rättså roligt. Och lunchen var to die for: kälade köttbullar och vattnade snabbmakaroner. Utsökt!

Nu sitter jag i min dystra ensamhet och inväntar min limousin som ska komma 16.05 cirka. Hela skväääderns gymnasium är folktom, förutom ett gäng ettor som agerar arbetsmyror! Seriöst, de nya Nv1:orna är de första som anländer till skolan (ungefär vid 7-halv8) och de sista som åker hem (vid 17). Jag fattar nada.

Nu: koffeinkick 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Eeh, du tror inte dom sa de om oss förra året? Jag minns ett par ggr vi satt kvar ganska sent. Sen om man pluggar lr ej är en helt annan sak! XD

2008-11-12 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0