WTL

Sötnosar!

Solen har gått i moln, i gråa moln. Mörka moln. Snart kommer förhoppningsvis ett regn. Jag älskar regn, sommarregn. Det är mys!

Påtal om mys; ikväll har jag hyrt en film åt mig själv. En film som jag redan har sett. Och ja, det går mycket bra att hyra filmer som man redan sett - då vet man att den är bra, eller hur? Jag och min käraste storasyster brukar hyra filmer vi sett, en sak som vi har gemensamt.

Nu sitter ni väl och biter bort era naglar av spänning. "Vilken film är det?". *trumvirvel* 

en av världens bästa films


Walk The Line ska jag ta mig tid att titta på nu. En av världens bästa filmer, inte sant?

Kommentarer
Postat av: ellinor

ja den är fin :) har dock tappat bort mitt eget ex av den.

öh. skall du på marknad i vattjom imorrn förresten?

2008-05-30 @ 20:53:28
Postat av: Hanna

Aaa jag vet den andra saken oxå !!! :((

2008-05-31 @ 17:02:19
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0