MED LINDAS BÄRBARA

..detta skrev jag igår med Lindas bärbara, men av någon konstig anledning så ville inlägget inte laddas upp.

Hej niiii!


Nu sitter jag här med´min systers börbara i knät och skriver. Hur modernt ör det inte med en börbar datir? Jag känner mig übermodern, som en modebloggare! oh´hh...

Nu ska jag och sis gp ner på stan och shoppa en och en annan tisha, oooh. (Tisha ör det fulaste ird som finns!) Jag ska nog köra på modebloggar-stuket.

Hejhejhejdpååå

ps, alla felstavningar är denna börbara dators fel, inte mitt. Linda, vad ör det flr fel på en vanlig stationör? Nör jag skriver på denna skitdatorjövel inträffar dessa fek:´
ä blir ö
L bkir k
o blir i
massa ´´ syker upp överallt
d blir s

Som sagt, datorjävekns fel, inte mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0