LIST-LIST-LISTAAA

Förlåt att jag är så jäkla tråkig, men här kommer ännu en lista:

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler:
Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: jomen
2. Är du lycklig?: såklart
3. Är du uttråkad?: njae
4. Är du ledsen? Nej!
5. Är du italienare?: inte för tillfället
6. Är du cooling?: såklart!
7. Är du från irland?: ibland
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nonono

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ..eller ska jag gå förbi en gång till? (Kunde inte låta bli.) Men jo, det gör jag väl.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: =]
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jo
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:  mitt armveck (!) ..nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: hela stan trånar efter mig! ehe 
7. Är du kär?: jomen
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: OM HAN ÄR RIK!.. äh, man får se.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Lunarstorm i mitt heart asså <'3.. bilddagboken.
2. Hår eller ögon?: hans ögon =]<3
3. Katter eller hundar?: kattracka som byracka
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: ingen kompis.. jag är ensliiiiiing här ute i min skog.
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: hemmakväll
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: -
10. Msn eller mobil?: mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: jag har inget att smita ifrån och inget att smita till, så nej.
2. Brutit ett ben?: noppsnopp
3. Gjort något du ångrar?: jomen, jag försökte stajla med sparkcykeln idag. Jag höll på att slinta och dö. Om jag hade dött hade jag ångrat det som fan, duh.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om?: inte helt omöjligt
6. Ätit en hel tårta?: tårt-tårta är äckligt, glass-tårta är mycket - så nej.
7. Gjort bort dig offentligt?: ohja! T.ex. spillt kaffe utanför rektor K's kontor, hällt dricka på en vägg, anklagat min rektor för felparkering bakom hans rygg (fast snarare var det han som var bakom min rygg - han hörde allt jag sa!) osv mm etc
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: nejnejj
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jo
10. Velat försvinna?: njao..kanske.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: padre tror jag närmare bestämt
2. Telefonsamtalet du fick?: padre
3. Personen du var med? lillasyster
4. Roligaste grejen som hänt?: när william åkte sparkcykelen på ett ben och sen in i en vägg, det var kul.
5. Personen du smsade?: padre
7. Du skrev till på myspace?: Cajsa.. HAHAHAHHAHAHA! (bara några få som ska fatta det där!).. nejmen ingen - äger ingen myspace.
8. Du kommenterade?: ingen aning
9. Du tillbringade natten med? -
10. Du kramade?: pappa kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0