UNA DÍA BUENA

Hola!

Me llamo Amanda y tengo 16 años. Hablo un español muy bueno, y puedo använda el kroppspråk muy bien. Tengo 5 gatos y 1 perro......

Perdón. Förlåt mig. Där lurade jag er allt. Ni trodde säkert att jag helt plötsligt hade blivit spanjorska. Jag kan tänka mig era skitskrajja ansiktsutryck när ni inte förstod någonting av det jag skrivit ovan. HAHA!

Påtal om skitskrajj - det var jag i morse. Vi skulle få ta hand om ett gäng från Bolivia, och allt skulle pratas på spanska. Jag var nära att skita i brallan, så skrajj var jag. Alla andra skrattade åt min olycka när jag låg i fosterställning i ett hörn av klassrummet...

...men det ordnade sig rätt bra. Det gick bättre än jag trodde, dvs jag slapp prata alltför mycket. Fast jag verkade göra mig ganska förstådd i alla fall OCH jag fattade vad de sa! Great sucess! (<--OBSERVERA KÄRA SYSTER LINDA!!)

Jag hade utvecklingssamtal idag också. Gick väl okej.

Nu lyssnar jag på Heroes med David Bowie och Queen. Underbart!

Kommentarer
Postat av: ellinor

tro det eller ej, jag förstod vad du skrev. trots att jag inte läst spanska på typ ett år ((L)). score!

2008-05-12 @ 18:47:23
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0