TÄNK MER PÅ INSIDAN ÄN PÅ UTSIDAN

Vi ska på bröllop idag och det råder total katastrof här i huset. Hos kvinnorna. Inte hos mig dock. "Sitter den här bra? Kan jag ha den här? Ser jag inte barnslig ut? Är det inte för mycket?" osv.

- HAHA! Jag bara skrattar åt dem, nästan. För jag är icke okänslig av mig, så jag håller mig.

Nämen seriöst. Vem orkar bry sig, egentligen? Om jag tycker att något är snyggt så skiter jag i vad de andra tycker. För det mesta. Jag försöker tänka så, så mycket som det bara går. För utseende är fan inte allt.

Hur som helst, så kommer jag hålla till på bröllop hela dagen. Kanske hörs vi ikväll.

Hej påre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens låt:

http://youtube.com/watch?v=xHXlz2ue-kg

2008-05-11 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0