TANDBORSTEN I DUSCHEN

Hej snüggingar!

Ikväll har jag suttit och jobbat med fysik i ungefär 1½ timme och - vågar jag säga det? - det var kul. Fast jag tror i och för sig att det inte var själva fysiken som var kul, utan att det gick bra och var relativt lätt.

Påtal om roliga saker, så finns det roliga grejer. Samt icke-roliga grejer. En icke-rolig grej inträffar imorgon kl.9.00 på skolans aula. Det är engelska nationella. Pissmyra!

Nu ska ta med mig tandborsten in i duschen och sedan sova.

God natt, fjäntzz

ps. Det där med tandborsten i duschen är inte ett dugg snuskigt, fast det låter som så. (Värsta grejen, att borsta tänderna i duschen - det går ju snabbare så!) ds

Kommentarer
Postat av: lina

Jag borstar med tänderna i duschen ibland :O

2008-05-20 @ 23:52:29
URL: http://llinaaa.blogg.se/
Postat av: ellinor

det skulle aldrig falla mig in att borsta tänderna i duschen. kan dock bero på att vi har badkar och att man pga det måste sitta ner o duscha. pling

2008-05-21 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0