SHES SO HIIIIIIIIIGHHHH

Jag satt med en hamburgare i gapet och försökte se på semifinalen i Eurovision song contest-bajset. Det gick inte så jäkla bra. Det ena bidraget är ju pinsammare än det andra, så ett av de bättre biddragen är ju faktiskt Perellis. Jag skäms, men Perelli är en av de bästa låtarna. O, så jag skäms, för den låten är ju barnslig!

Tydligen hade hon en brunett-kopia med i tävlingen också, den där Perelli - då kanske vi kan få några röster på det sättet! Alla tror att de röstar på Ukraina, men poängen hamnar på Sverige! MOUHAHAHAHAHAAAAA! Jag är ett geni!

Nu ska geniet (eller "jeniet" som min bror sa i sina yngre dagar) läsa español, skriva dagbok (som Bert) sen soooooovaaaaaa. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0