SANNINGENS ÖGONBLICK

Tjänna!


Igår upptäckte jag programmet "Sanningens ögonblick" (eller vad det nu heter, det där med lögndetektor-tjoffset? Det ja!), vilket jag nog ska fortsätta att kika på. Jag är ju ingen direkt tv-människa (film ska det va!), men jag gillade det programmet. Igår gick en pojkvask ut till hela sverige att han har "råkat" legat med en av manligt kön. Han berättade ju även hur det hade gått till, med alla snaskiga detaljer. Ooh! Det väldigt humoristiska med detta var ju att han inte vann ett enda litet ruttet öre, då han svarade falskt på en fråga. HAHAHAHAHA!

Skadeglädjen är den sanna glädjen.


Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHA, hur fan "råkar" man göra det? :D

2008-05-17 @ 02:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0