OHH RODDIE OHH

Tjaaaa!

Igår var jag ju på Rod Stewart och det var mycket trevligt. Jag hade en jäkligt bra plats bredvid en hurtig gubbe. Hans fru hade lila ögonbryn.

Man märkte på alla i stan att de skulle på Stewart. Alla 40+-krisare var oerhört hurtiga med en cider var i handen, och de skrek till alla de kände: "Åååh, ska du på Roddan ikväll? Då ses vi där!" (Ja, det gjorde de nog - bland alla 15000 pers...)

"Roddan" är väl det fulaste som finns? Alla hippa 40+are säger Roddan, som att de kände honom skitbra. Jag och Linda kom på egna smeknamn: Roddie, Stewie etc.

Innan Roddie var jag med syster på stan samt på resturang Tandoori House. Där var det gott och vi hade en oerhört snobbig familj som bordsgranne.

Nu är det alla morsors dag. Jag ska till världens bästa mamma och fira henne!

Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0