MY DARLING 42

Hej!

Oftast kan det vara bara jobbigt att åka min skumpiga 40-minuters långa bussresa hem. Fast ibland kan det vara väldigt roligt att skumpa i bussen. Eller väldigt ska jag väl inte påstå, men roligt kan det i alla fall vara. Som idag. Först skällde busschauffören ut en buse som försökt luras med ett bankomatkort, på en dålig engelska dessutom. Sedan insåg jag att en jättesöt pojk satt på bussen och bjussade på ögongodis-charm.

Solen sken i ansiktet och björkarna hade börjat knoppat utomhus. Nu är de som snyggast, när de är ljusgröna, löven. Det är en härlig eftermiddag och kväll. Jag har nästan glömt bort att ett spanskaprov bara är en natt och några timmar ifrån. Ett prov i preteritum och imperfekt. Ett prov jag borde öva till.
Jag ska. Snart.

Men ha det bra, och om ni har tid över så kan ni ju förtälja mig om något intressant i en rar kommentar eller så.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej:), läs gärna om min bussresa idag xD haha. kram

2008-05-12 @ 09:54:44
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0