JAG HAR LITE MER SKILLZ ÄN PAINT..

ojaaaojojojo
ggggg

Jag avundas folk som är riktigt kreativa. Hur de kan skapa allt möjligt, hur enkelt som helst. Jag är inte så mycket gnutta kreativ, men igår ville jag vara kreativ. Så jag satte mig och skissade en liten sommarflicka. Jag blev dönöjd, även fast det inte blev så jäkla bra. Det var första gången på riktigt länge som jag satte mig ner och ritade. Det var nog mest det jag var nöjd över, att jag tog mig tiden. Jag gillar ju att rita!

Nu skiter jag i att näsan blev nära munnen och rätt skev, att munnen blev stor och att flickstackarns ben blev kritvita - jag är nöjd ändå. Kanske för att det inte blev perfekt.

Fast jag är lite för feg för att lägga in orginalet, så jag hittade ett litet lagom-redigerarprogram på datorn (photoshop kan slänga sig i väggen!) och lekte litet.

Oh, jäklar! Nu har jag babblat på om min lilla bild. Jag är bra på att babbla.

(Och några fötter blev det inte, för jag är kass på att rita fötter.. de blir fuuula)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du ritat dom ? i så fall, FAN VAD DUKTIG DU ÄR , Fast det är du en då!

2008-05-19 @ 20:25:35
URL: http://panny97.blogg.se/
Postat av: ellinor

du är duktig duh. fast det visste jag redan :)

2008-05-20 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0