JAG ÄR DESPERAAAAT

Nu har jag skrivit ett litet personligt inlägg på någon sida. En sorts ansökan om sommarjobb. Ja, jag vet - jag är ute väldigt sent! (Döm mig inte!!) Det blev något fjaskigt som "Hej, jag heter Amanda.. är snart 17 år.. läser natur... GE MIG JOBB FÖR I HELVETE!" ungefär. Kanske inte det sista, men på ett ungefär. Så nu väntar jag på ett mail där det står "Amanda, vi har jobbet åt dig!". Helst kan något som less work - more money också stå med. Haha!

Nämen seriöst. Jag är seriös, och jag söker sommarjobb, är öppen för det mesta. Så om ni har några idéer (eller kanske t.o.m. ett ledig jobb?) så kan ni väl skriva en liten kommentar, eller slänga iväg ett mail till [email protected]. Det skulle mer än uppskattas!

Heido

Kommentarer
Postat av: ;)

jag vet vem du är desperat i ;);)

2008-05-18 @ 21:39:00
Postat av: ;)

en väldigt självlysande pojke? :D

2008-05-19 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0