HE'S SO LOVELY

Det ansvarsfulla jag kände för några dagar sedan verkar ha stuckit huvudet i sanden. Som följd av detta blir det en enslig fysikbok som ligger och skräpar i ett hörn. Den skriker, vrååååålar efter uppmärksamhet. Uppmärksamhet som jag inte tänker unna den. Fast jag måste, men jag vill inte. Skönt att det är lov snart!

..fast där ljög jag. Jag vill inte ha lov. Icke! Jag vill att sommarlovet väntar på sig, några månader eller så. Helt seriöst, jag vill inte ha lov. Dels för att det är för kort tid kvar. Dels för att jag har tusen miljoners miljarder att göra på den korta tiden. Dels för att jag inte har fixat något sommarjobb ännu. Dels för att jag känner en enorm press att få saker undanstökade, men jag har inte orken. Men mest för att lyxet att få se snüggingen nästan varje dag försvinner framtill hösten.

Dagens låtar pendlar mellan:
Blondie - Atomic
Andreas Johnson - Glorious
Tal Bachman - She's so high
Falco - Rock Me Amadeus
Håkan Hellström - Kom Igen Lena
Lars Winnerbäck - Nån annan
Top Gun cd:n

..så ni förstår att när man har dessa underbaringar på lista så vill man allt annat än plugga fysik.

Kommentarer
Postat av: Hanna

En låt är bra där och det är lars winnerbäck

2008-05-15 @ 08:41:32
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0