FRÖKEN AMANDA

God morgon sötnosar!

Nu snart far jag, omkring kl. 07.00. Jag far till ett land långt långt långt bort. Okej, en stad långt långt långt bort. Ooh-aaah!

Så om ni inte hör från mig i framtiden, så har jag kanske hittat en sambo i Köping eller så har jag krockat med en älg med bilen. Så ni vet.

Och Ellinor ställde en liten fråga, som går att reletera till detta inlägg.

HAHAHA, hur fan "råkar" man göra det? :D

Jadu, Ellinor det ska jag förklara för dig! Det är en väldigt vanlig fråga, som jag får dagligen. Personen i fråga trodde helt enkelt att denna man var en quinna, från början. Sedan när han förstod vilket läge han hade hamnat i så var det bara en sak att göra - ett val. Skulle han kasta ut den stackars man-quinnan eller köra på? Han valde att köra på, med hjälp och stöd av vännen Sir Alkohol.

Lycka till i framtiden!
/Amanda

HAHAHAHA! Jag kanske borde starta eget "Fråga Amanda" där ni frågar mig om en massa saker, för jag har ju svaren på nästan allt. Oooh-aaaah! Är det något ni skulle vara intresserade av? Hohohihi..

Adjöken med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0