ÅNGEST ELLER?

Idag har jag suttit i min second hand-tröja och tittat på gamla bilder, delvis från nian. Man har förändrats på ett år, det har man! Jag har gått upp i vikt (det tackar jag för!!), klippt lugg, fått mer fräknar, putigare putmage (älska putmagar, i viss mån), större tuttar (yes!), mindre finnar .. Jag har fått bättre självförtroende, sämre kondition (slutade fotbollen) och fler polerzz.

Dessutom (som en tvärtom-bonus) har jag blivit sämre i skolan. I 9:an vann man "årets pluggis" och nu får man kämpa för ett G i fysik. Ja, men det är super!.. nej. Det är typ en månad i skoldagar kvar tills det är lov. Det ger mig ångest. Jag har kortkortkort tid på att lära mig en långlånglång tids fysik A och komma ikapp i samtliga ämnen. Jag måste fixa ett sommarjobb (så jag har råd med Converse till sommarn, buhu!), vilket inte är lätt som en pannkaka! Dessutom, som grädden på moset (äckligt), så måste jag få snyggve att se mig. Jomen tjena och tack get!

Det ska väl gå det med, kanske.


avslutningsbilden i 9an. Gullit!..höhö.

Kommentarer
Postat av: ellinor

ahahh, sådana fina

2008-05-05 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0