ANDRA HANDDD

Nämen hej folkz!

Idag steg jag upp med tuppen, kl. 07.30. Varför? Jo, för vid 10.02 (prick!) gick min buss till stan och innan dess var det många x antal saker att göra.

I stan träffade jag min syster och vi köpte några presenter till morsan. Efter det gick hon och jobbade ett par timmar och jag fick som uppdrag att inhandla the last gift, vilket skulle bli ett presentkort på Sköna Under. På min väg till affären kilade jag in på Nygammalt. Varför har jag inte upptäckt second hand tidigare? Det finns hur mycket snyggt som helst, för hur lite som helst. Jag inhandlade en tröja i strl 46-48 (dock litet krymt) vilket blev en perfekt oversize. 10:-.  Tröjan är stickad med lite mönster på magen och ja, jag är kär! Jag håller på att fantisera ihop en bild på en tjock, söt, liten gumma som ägde tröjan innan. Fast Micke förstörde den bilden genom att fantisera ihop en bild på en tjock, inte söt och svettig lastbildchaffis.

Därefter köpte jag mors presentkort och fortsatte sedan mot Myrorna. Där hittade jag en klocka, som inte funkar, som är väldigt snygg. Enkel urtavla, med lite småsprickor, guldig ram och svart band. 15:-

Nu är jag lycklig och kär i mina totalt-25-kronors-tjoffs!

Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0