1,1,2,2,3,3,4,4,5,5,6,6,7,7..

Nu lyssnar jag på Heroes och hade tänkt att förtälja er om min dag.

Jag har idag skrivit fysikrapport, åkt sparkcykel, nästan fallit illa med sparkcykel, krockat in i en sopkorg med sparkcykel, bråkat om sparkcykelen med William och ätit god lunch. Jag har även sett en köttbulle studsa glatt, diskuterat mer eller mindre viktiga saker, pluggat minimalt och varit med folk från paralellklassen. Jag har sett på en mindre utställning, lyssnat på New Soul, hört tre sånger om Pez-godis, sett en übervacker dans, sett älvor, gått på ICA med Oskar och Olivia samt fått ett äpple av Oskar.

Jag har sett mycket estetiska arbeten idag, det var nämligen redovisningsdag av esv-arbeten nr1. Många har varit oerhört estetiska, speciellt Sandra som dansade en dans som tog orden ur mig. (Det är sällan sånt händer.) Jag har också varit estetisk, även om jag inte har redovisat mitt arbete än. Jag, William, Emil och Olle har nämligen gjort våran egen underbara version av den välkända visan "Brittas fitta". William var cool och kallade sig själv för "Johnson", Emil beat-boxade, jag och Olle körade vackert - allt inspelat på Williams dyra mobiltelefon. Resultatet var underbart och givande. Underbart givande.

Sista versen var vackrast:
"Nio, nio k*ken daskar till CENSUR CENSUR i pannan - kom får ni titta!"

(Under censurerna döljer sig ett för och efternamn, som gör det hela ännu roligare!)

Amen hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: tjockisen

attans, jag som trodde du vart på fotomuséet och spanat in utställningen jag deltar i!

2008-05-28 @ 00:07:02
Postat av: fatcatandalittlekitten

kukelikukelikuuuuk, nu är klockan kukligt mkt kukkukkuk.... ;F

2008-05-30 @ 22:43:14
URL: http://snoppsigapoppsigadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0