SKÖNA INLÄGGET

BÄBISFÅR!


Idag fick jag ett trevligt sms från min käre medmänniska Ellinor. Det började med "Hej på dig din gamle kuk!". Sådana sms kan man väl verkligen förvänta sig allt ifrån, eller hur?

I alla fall, så undrade Ellinor om jag ville följa med på ett stycke stand up á la Ronny Eriksson ikväll. Det är tur att min kamrat vill ha med mig ut på roligheter och humorskap, men jag tofflade och tackade nej. Bestämt.
..nej, inte särskilt bestämt!
För bestämt låter så hårt och strängt, något som man väntar sig av min gamle SO-lärare - inte en liten söt, oskyldig, sparkdräktsklädd tös som jag.
Sanningen är att jag känner ett litet obehag. En liten förkylning står på tröskeln till min dörr. Så är det.

Ikväll blir det då istället Let's dance, Morden i Midsummer, räkor, vitlöksbröd, familjen och telefonen i högsta högg.., MEN (á la Tony Irving) jag tänker inte rösta på varken Tina eller Tony. Mouhahahahaaaaaa! *lillfingret-i-mungipan-på-dr.Evil-vis*
..det har inte jag råd med. De får klara sig på egna små tassar, utan min help.

Håhå, vilket skönt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0