RÖKT TORSK

Nämen hejsan!

I morse var det meningen att jag skulle stiga upp med tuppen, men den late fan låg kvar. Så det fick bli att jag steg upp själv klockan 7.
Klockan 7 på en lördag? Vad är det för en tid? Och varför, undrar ju ni. Ja, det ska jag tala om för er att det var anglingstävling på Vikarn till. Så därför steg jag upp före tuppen.
Blev kvar på isen till halv 11, sedan åkte jag, Hanna och Anna hem till huset och grunnade lite på minnen och sådant. Samt dialekter. Anna hade även ett fint snopp-halsband i äkta guld som diskuterades.
Och ikväll är det dags för schlagerfinalen, ryktas det. De flesta verkar ha sina favoriter, så jag måste ju välja min också. Björn Gustavsson, helt klart även fast han inte har med ett bidrag (det skulle vara låten till Luuk's fjälla då). Årets låtar tycker jag är en blandning mellan barnsligt, gammalt, låtsasschlager, pinsamt och kebabpizza.
Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden, sedan duscha. Jag luktar som en rökt torsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0