PIN PON - ETT SKÄMT?

HEJ FLYGANDE ROSA KO!

Min lillasyster ville att jag skulle söka på "Pin Pon" på youtube. Eftersom att jag är så jävligt dögenerös så gick jag med på det. Dock kom det upp en fel sak. En liten visa från något barnprogram. Ett sjukt, det är inte konstigt att ungarna idag är som de är. Här har ni den.



Jag får seriöst psykiska störningar, eller typ ångest. Detta kan inte vara ett program som ses. Jag hoppas inte det i alla fall. Och tjejen som sjunger - hur hamnade hon där? Det är som med kvinnor som ville bli kändiskock på en flott resturang, men blev mattant på en stökig högstadieskola. Denna tjej ville kanske slå igenom i TV-branshen, eller bli modell. Istället slutade det på ett spanskt barnprogram med en pusselkjol och en äcklig nalle där hennes enda fans är 4-åringar som gapar och skriker. Nallen ger mig lika mycket ångest som "Uggla" i Nalle Puh. Jag tycker att Uggla är snuskig. Som Magnus sa igår: .. snuskar runt.

Kommentarer
Postat av: ellinor

..fast uggla snuskar runt på ett dåligt sätt

2008-03-02 @ 23:19:12
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0