NICE GÄDDA

Goder afton!


Jag har nyligen avnjutit en middag bestående av pasta, skinksås och broccoli. Det satt fint i magen, men jag undrar hur maten skulle se ut som den kom upp igen...
Ush då! säger de fjolliga (=jag är coolare än dem) i bl.a. min klass. Vad äcklig hon är!

Nämen seriöst. Det var sista skoldagen innan påsklovet idag och jag fick ångest. Jag vill inte ha lov, ärligt talat. Jag vet att det låter sjuk och jag själv håller mig över hjärtat (av ren chock), men det är sant. Jag vill inte ha lov. Varför vet jag mer eller mindre om (= jag vet, men ni får inte veta, HAHA..). Men sånt är livet och imorgon är det lov i och med stjärttorsdag vare sig jag vill det eller inte.

Ååh, nu har mitt te svalnat och är sådär perfekt varmt! Gott! Appropå ingenting..?
Det jag tänker berätta för er nu, som jag har skjutit lite med i inlägget, är att jag kommer att vara ouppdateerlig de kommande dagarna. Jag vet att det är sorgligt, men sant. Jag ska nämligen i väg imorgon eftermiddag och vara borta till Söndag. Vad jag ska göra? Jo, jag ska sätta mig i en bil och åka ut mitt i skogen där det kommer att hållas angeltävling och after-fishing. Ska även bada tunna, åka skoter och få urinvägsinfektion. Jag vet inte hur det är med er, men för mig låter det härligt! Nice gädda.

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan packa, sedan åka och sova hos mamma. Se you later krockodil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0