MISS AMANDA IS SKRIVING IN THE NIGHT

NU ÄR JAG HEMMA MINA BÄBISAR! (OBS! MED "Ä", INTE "E"... BEBISAR LÅTER LÖJLIGT..)

Nu har mamma smetat in något kleggit, oljigt, smöringt, snuskigt klet på mina naglar. Kletet är någon form utav nagelolja och luktar som mandelkubb. Det är tur att jag har en kär mor som håller ordning på mina sprickiga, ovårdade naglar. Det är svårt att knappra på tangenter med dessa ojliga fingrar. De glider omkring, så blir det ett "j" där det ska vara ett "k" så vet ni varför.

Ja, som ni läste under rubriken så är jag hemkommen från min klasskamrat. Hennes hus var hemtrevligt och hennes fader spelade dataspel.

Idag var jag ju till Birsta City. Där var jag modern med min lilla mamma. Jag köpte 2 par skor, 2 linnen, 2 tshirtar och en sparkdräkt för äldre bäbisar (=omogna tonåringar). På ett annat språk kallas sparkdräkten för en body. Hur som helst så är jag kär i min ljusblå/vit randiga sparkdräkt. I den tänker jag strosa omkring här hemma, med min nalle Isse i ena armen och med.. min trumpet i den andra. (..hade jag gjort i alla fall - om jag hade haft en trumpet!)

Nu ska jag umgås med min lillasyster, som har hätt något sorts växtmedel i sitt hår - nu är hon långhårig!

God natt folkz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0