LITE LET'S DANCE

Nämen hällow, folket!
God morgon ska man kanske säga? Eller god förmiddag?


God förmiddag. Ja, igår vann Tina på Let's dance. Helt igenom rätt, det hade det varit vem som än vunnit - för de bästa var kvar. Jag gillade Tina's shownummer. Det måste även ha fallit Tony Irving i smaken - speciellt det att hon särade benen framför honom.

Det bästa med Let's dance är ju ändå Tony Irving. Hans MEN, hans ibland oförståeliga svenska, och även hans förståeliga svenska med brittisk brytning gör ju allt. Hans kommentarer mot programledaren David och när han kritiserar dansarna. Igår insedde jag att det är han som gör Let's dance så pass sevärt som det är.

Dock funderade jag över Maria Öhrmans frisyr igår. Min lugg såg likadan ut, lika stripig, eftersom jag inte hade duschat på ett tag. (Ofräsha jag, då!) Hade Maria inte heller duschat inför gårdagens tillställning, eller är det något nytt mode som kommer med stripig, taggig lugg? I såna fall, så var jag hur hipp som helst igår! Då ska jag helt och hållet skippa morgonfrillan och bara vara oduschad hela tiden.

puss v

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Jag tycker att Tony Ö har fått för mycket luft i det där programmet. Som om han tror att alla ser på programmet för att han är med. Nja, han var lagom kul i början, nu är han förmycket.
Jätte kul att Tina vann =)
ha en bra lördag

2008-03-29 @ 11:39:44
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0