JAG RÅKADE VISA TUTTARNA!

HEJ GALOPP!.. snopp.

Nämen tjäinare.
Hur är det här då? Jag antar att ni väntar på en liten resumé av danskvällen igår och jag ska vara ärlig med er. Det var JÄTTETRÅKIGT! Jag dansade en dans. (!?) Men den dansen var jäkligt lyckad, så den kan jag ju berätta om.
Jag satt först på min tråkiga plats bredvid dansgolvet. Hade ingen lust att dansa, jag ville bara hem. Fast det kändes ju onödigt att ha åkt dit utan att dansa en endaste gång, så jag tog mig i kragen och bjöd upp en ganska lång, mörkhårig kis. (Som om ni bryr er om hur han såg ut...) Först hamnade vi i otakt, vilket inte är en höjdare till start. Sedan gick det bra.
Dock var gårdagens outfit (bara för att det är världens löjligaste ord!!!) lite opassande märkte jag en bit in i dansen. Jag hade min blåa kjol från Gina, som jag hade dragit upp över rattarna och använde som linne. Och så hade jag en svart kjol där nere. (Porrigt värre skrivet.) Nu kommer "det opassande". När jag buggade omkring och småpratade med kisen, som inte var den socialaste, så märkte jag att "linnet" började glida ner. Så jag drog upp det lite då och då. Sedan ville kisen nödvändigtvis snurra världens största och längsta snurr, vilket resulterade i att mina rattar tittade fram. Ja, det må' jag säga -det är tur att de sitter på sin plats fortfarande. Killen log och tittade diskret lite nedanför mitt ansikte och några killar som satt bredvid blev helt till sig. Samt några tjejer som satt bredvid viskade och pekade. Själv tog jag inte detta som något pinsamt - snarare tvärtom. Det var det roligaste på hela kvällen! Så jag tackade och bugade med huvudet och dansade vidare.

Nu när jag delat med er av mina rattar, så kan ju ni offra en liten kommentar.  


Kommentarer
Postat av: ellinor

hahah! härligt

2008-03-06 @ 14:47:24
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0