GODER MORGON!

VAD HÄNDER? KLOCKAN ÄR JU BARA 06.33 OCH BONDLURKIUS SKRIVER!
Hallo-hey!


Ja, om en halvtimme bär det av till Köping. Tänkte hinna med ett litet inlägg.
Det ska bli kul att träffa doktorn idag, för att se om mina värden har blivit bättre. Jag hoppas på att det är slut på mediciner nu. 2 månaders medicinering var ingen direkt höjdare, och priserna för medicinerna var inte heller en billig femma.
Så nu har jag en flera timmars biltur att se fram emot. Det gör mig inte så mycket - jag gillar att åka bil nämligen. Och så får jag ju sova i den, mysigt! Men jag måste ju ha lite annat att göra också (om inte annat på hemvägen), så jag  har tagit med lite grejor. Bl.a. toffefee, dagbok, bok, mp3:n och så tidningar, faktiskt. Jag gick in på Preem igår för att köpa mig lite bilnöje. Det blev 2 tjejtidningar (man måste väl försöka vara kvinnlig lite då och då) till ett chockerande pris: 62 spänn!!!
Det tycker jag är dyrt för två halvdåliga blaskor.
Det var nära att jag skällde ut tjejen i kassan, men det slog mig att det inte är hennes fel.
Ja, å' röven av! (Au revouir)

PS! Jag fick även bevittna ett försök till manlighet i morse. Det var min pappa som försökte. Han gick ut i bara kallingar. Nej, en rättelse!: Han tog på sig jacka på överdelen. Annars var det vara kalsipper. DS!
 

Kommentarer
Postat av: ellinor

hinner du hem i tid för att vara med la liga, tro?

2008-03-08 @ 14:28:08
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0