FRÖKEN SVERIGE PÅ BLOGG.SE

Nämen guten morgon!

Jag har alltid haft lite svårt för tjejen på blogg.se's startsida. Eller inte för just tjejen, men för bilden. "Bli sedd, hörd och läst!" står det i en liten pratbubbla ovanför. Liksom vad har hon med det hela att göra? är en tanke som ofta slagit mig. Så idag hände det. Jag listade, av en slump, ut vad hon hade med det hela att göra. När jag av ren slump som sagt förde muspekaren över bilden så dök en liten gul, ful ruta upp som sa: "Nya fröken Sverige". Och så klickade jag och kom in på en blogg som tillhörde tjejen på bilden. Tydligen fröken Sverige. Vem har koll på fröknarna af Sverige, förresten? Hela skiten är ju bara ytlig.
Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med detta. Kanske att man varje dag lär sig något nytt. Eller typ att man alltid gör nya upptäckter. 
Fast i och för sig. Jag fick egentligen aldrig svaret om vad hon har där att göra. Och jag måste rätta mig; jag listade inte alls ut varför hon är där hon är. Nej, det förstår jag fortfarande inte. Blogg.se = fröken Sverige känns inte så självklart. 

Vet ni vad fröken Sverige med de blonda lockarna gör på blogg.se's startsida? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0