FRÄKNAR - JATACK!

Nostalgimusik är nog bland det bästa som finns. Just nu är det Wheatus - Teenage dirtbag som hörs i mina svarta, überdåliga, trasiga b-hörlurar som man får på flygplan. Jag skulle ju kunna hämta mina nya, svarta, übercoola, hela a-hörlurar som jag fått köpt på Mediamarket, men dessa b:isar funkar ju så då tänker jag inte anstränga mig.

..och solen har gått i moln igen. Vid frukosten sken den i mitt ansikte och jag log sådär fånigt och njöt. Tänkte att det skulle bli en dag utomhus i solen. "..men kanske skulle jag sitta lite vid datorn innan?" OCH VIPS! Ingen sol längre. Jag gör samma jävla misstag varenda dag. Jag har blivit bortskämd och förväntar mig att solen ska anpassa sig till mig, antagligen. Egentligen borde jag ju nöja mig med mina fräknar som jag fick i påskhelgen, men jag tänker inte vara nöjd förrän mitt ansikte går att jämföra med ett gigantiskt födelsemärke!

mouhaha *evil laugh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0