DANCE

GOD KVÄLL FOLKS!


Angående dansen ikväll. Jag har ringt och sms:at runt lite till kompisar. Jag har försökt att flörta till mig lite sällskap till dansen. Nu kan jag dra slutsatsen att jag inte är charmig. Mina vänner har vridit och vänt på sig (i alla fall tror jag att de har gjort det) och kommit på lite bortförklaringar. Nejmen, några skulle bort... eller ja -  a l l a  skulle bort. Det är bara Tom och Elin som funderar, men jag gissar på att det blir ett "nej, tyvärr" därifrån också. Hur det än blir, om jag får sällskap eller ej, så tänker jag åka i alla fall. Jag tänker vara självständig. Jag förstår inte att det är jag som skriver det här. Det känns nervöst nu bara för att jag med stor sannolikhet blir själv. I alla fall så ska jag försöka ha det roligt. Det kan bli lite svårt, eftersom jag inte kommer att ha någon att prata med mellan danserna, men det får gå ändå.

Oh, så stark jag känner mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas att det går bra på dansen hoppas att du har kul :)

http://panny97.blogg.se

2008-03-05 @ 23:14:22
URL: http://panny97.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0