BRUTEN SNOK

Nu ska ni få höra något som jag skrattade åt hejdlöst förut. Jag började även att grina hejdlöst och mamma sa (hejdlöst?) indirekt åt mig att hålla käften. Hon suckade nämligen väldigt menande och tungt åt min humor.

Tänk er att en gumma, med taskig humor som vill vara lite hipp, går in hos veterinären och håller sig för sin brutna näsa. Och så säger hon: "Jag har brutit min snok."

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!!

1. Hon går in till veterinären - inte till ett sjukhus för människor! HAHA!
2a. SNOK = skojigt begrepp för näsa. HAHA!
2b. SNOK = orm, alltså ett DJUR (veterinären) HAHA!
3. Hur fan skulle en bruten snok (alltså ormen snok) se ut, eftersom att de har inga ben att bryta? Skulle de liksom hänga och vara sladdriga, eller hur då? HAHA!

..okej, jag är halv-nästan-sjuk och trött. Kan någon snäll skriva en kommentar á la "Haha." så att jag inte känner mig så barnslig?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!!

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Jaa, skönt när det går bra ju :D Ha en bra fredag :D

2008-03-28 @ 19:04:30
URL: http://thereseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0