BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR ER!

..gässssp... hääj...gääääsp....


En tors-sön med sänggång kl.02 och uppstigning vid 08 varje dag resulterar i en rejält trött bondlurkius. Därför har jag idag bara suttit vid datan, ungefär. Jag har även kikat en snutt på Jalla! Jalla! och lyssnat på Lasse samt Kent. Den här dagen har gått i lättjans tecken - helt klart.
..och så avslutas den nog också. Om inte mamma hade tänkt att smutta på vinet i vinstället dvs. Då blir det fart i gumman minsann. Nejmen ikväll vare tänkt att vara med mina polers (som jag inte har träffat sedan förra lördan, hu!), men jag känner mig låg. Som den underbara vän jag utger mig för att vara så väljer jag att inte förpesta mina polers kväll med mina trötta ögon, orakade ben och min oborstade fluff-frilla. Istället är jag en underbar dotter som förpestar min familjs kväll med mina trötta ögon, orakade ben och min oborstade fluff-frilla. Fast det gör nog inget med dem, för de älskar mig så!

Så ikväll blire TV-tittning. Jag ska kontrollera att Sandra Bullock (efternamnet kan inte stavas sådär..) sköter sig i rutan. Mamma har planer också på att vi ska käka ost och kex samt dricka läsk.

Det här påsklovet har varit otroligt osunt. Jag kommer börja drömma drömmar om Anna Skipper som står och hytter med hennes hälsosamma pekfinger: Aja baja!
Igår när jag skulle väga mig hörde jag stånk nerifrån Mr.Våg som tyckte att jag hade gått upp i vikt, tydligen. 3 kilo mer än vanligt. Kanske gör de kilona sig bra på min kropp, men visst fick jag en chock.

kyss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0