ALLT OM INGET

Äh. Kanske ska jag vara vuxen, ta mig i kragen och hitta på något annat än en långdejt med computern. Det är ju tamejfan tredje dagen på lovet och jag har inte hittat på något.

Men i morgon ska jag till stan tror jag och investera någonting som kallas kläder. På kvällen ska jag nog till en tjej i klassen och kolla på film. Det är tjejen som gillar att klaga på bl.a. min (som hon kallar den) "morgonfrilla", så jag ska puffa till den litet extra för henne. Man måste ju bry sig om sina klasskamrater ibland.

Solen är lite halvt framme. Det är väl bättre än inget, men det är långt ifrån värt att sätta sig på balkongen. Det är ganska sad faktiskt!

Läste mitt inlägg om ägg som jag skrev igår, som folket verkade gilla. Jag blev otroligt sugen på min misslyckade-omelett-låtsas-äggröra. Det kurrar till i min lilla komage.

Plus att jag fryser om lillfingrarna mina. Mina naglar är ju för fasiken blåa! ..ja, det är nog dags att käka något varmt och göra litet te, kanske?

Ett himla onödigt inlägg egentligen, men ändå ett inlägg.

Kommentera - då blir jag lycklig och varm i kroppen (så kanske mina naglar återfår sin normala färg)

Hade på bade

Kommentarer
Postat av: deardiary

tack så mycket =D

2008-03-26 @ 14:23:38
URL: http://deardiaryy.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas du återfått värmen och färgen i fingrarna! ",) Och att du haft en bra dag i övrigt.

2008-03-26 @ 19:25:11
URL: http://myexercise.blogg.se
Postat av: Pernilla

Bra bloggare du är, skoj att läsa ! Ha en bra dag och lycka till med fingarna :)

2008-03-27 @ 10:36:36
URL: http://Pernillaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0