- I HELVETE ATT JAG GÅR UT!

Haha, jag tittar runt på några bloggar. De flesta är skrivna från personer som är bosatta lite mer söderut än vi i Sundsvall. Deras sportlov är slut och de ska tillbaka till skolan. HA! Jag skrattar er jävla brats i ansiktet, för idag börjar mitt lov! Mouhahahaaa...
Efter att ha sovit ytterst lite de senaste två nätterna, så är jag väldigt trött. Jag hasade mig upp ur sängen i morse och tittade ut genom köksfönstret. Det snöade. Väldigt deppigt. Det var som december, ungefär. Men nu skiner solen och graderna har stigit något. Min pappa föreslog att vi skulle ut och leka i snön.
P: "Ja, men det är väl det som en far gör med sina barn på sportloven? Går ut och kastar snöbollar på dem.."
I helvete med att gå ut. Förresten så gick jag ut igår och kastade bestämt en ispärla på min kusin. Men inte idag. Jag tänker stanna inne i ren protest och läsa på mina nyinhandlade böcker. Eller så tänker jag slå på DisneyChannel och tänka tillbaka på tiden då jag hade en Posh-Spice-barbie och då min lillasyster's babyborn's arm lossnade. (Den är tillbaksatt av vår granne Tommy - ni som undrade hur det gick för flick-stackar'n)

ADJÖ HÖRRNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0