UTMANING ;););)

MAN KAN JU INTE MOTSTÅ SÅNTHÄR... eheheh. Nejmen jag har nothing to göra.

TJEJER GÖR DETTA INOM 20 MINUTER ANNARS

KOMMER DEN DU ÄLSKAR DÖ IMORGON !    (så vaddå, ska bara tjejer göra det? jo, för killar älskar ju inte någon !?!?!?!?!?!?!?)


Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? - NEJ, HAN SKA BARA KRAMA MIG, MIG OCH MIIIIIIIIIG!!!!! heheh
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? -  jo, men det beror ju på.

Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig? - NEJ ?!?!?!?

Skulle du kunna låta din kille ta på dig? -  nej.
Hade rumpan vart okej? -  okeeej, bara på rumpan i såna fall. ;>

När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? -  klart
När du är tillsammans med en , vill du att den killen ska med på fest när du ska det med andra tjejer? -  jomen
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? - Aldrig.

Är du tillsammans med någon nu? - nej :/

Vad heter han? - Göran Persson?!

Hur mår du nu? - stabilt

Hur går det med din kille? -  ehe.

Vad har du för trosor på dig just nu? - inga ;);) ooooh!

Vad har du för bh på dig just nu? - lila

Går du i någon sport? - data-nackning

Har du bra självförtoende? - BÄST!..såklart.

Vilken skola går du på? - Skvadern

Vilka är du med i skolan? - inga... de mobbar mig... uhu. NEJMEN, med de som är nästan lika coola som jag. Och Terese förstås, fast hon är hen tönt :') hihi

Är du nöjd med din skola? - den äger!?

Har ni mycket rast? - jämt

Har du skolkat? - jag skulle kunna säga nej, men det är ett ljug.

Vilka är dina "bästa" kompisar? -  "bästa"? Bästa!.. mina bästa kompisar är svampen och lidååååw'

Använder du Wax? - under armarna. SKRATTA! :o:o:o:o

Spray? - in tha häääääir, yey!

Gelé? - jag brukar polera min panna med gele, så att den får en fin lyster ?!

Parfym? - blöt hund

Mascara? - faktiskt inte, i alla fall väldigt sällan. Det är skönast utan!

Ögonskugga? - bejbiblå är min favvis

Kajal? - bara de dagar jag är gothic chic :)

Volym spray? - ibland

Är du nöjd med ditt utséende ? -  ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0