LEENDE GULDBRUNA ÖGON

Det svider i mina ögon. Skolsyster tror ju att det är pollenallergi. Det är inget att hurra för, men det kunde varit värre.

Annars då. Det är sommar, sommar, sommar! Varmt som i utlandet på eftermiddagarna, helt brutalt galet. Alltså. Eftermiddagen har varit väldigt bra, fastän det var brist på man-candy (!). Jag har haft det roligt, men jag tvivlar på att mina klasskamrater hade lika roligt. De har nog lessnat på mig. Olfi slog mig i huvudet och kallade mig "biatch", Sef stoltserade med sitt långfinger (?) och Emil suckade djuuuuupt. Sorry!

Jag längtar efter regn. Ösregn. Bort med allt vad pollen, torra gräsmattor, svett, och för-varmt-värme heter. Det har varit för varmt ett bra tag nu, men ett regn skulle göra jäkligt susen. Solen och värmen har gjort att jag har gått ner 2 kilo (!) på mindre än en vecka. Det är dåligt, jag som hade tänkt att svulla upp mig till beach '08 - som en liten protest mot alla dessa jäkla ideal. Det går inte framåt, för fettet verkar inte vilja fastna på min numera taniga kropp. Uhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0