THE RÄÄÄGERSVÄÄÄNG

Glömde förtälja er om våran raggarsväng som vi tog med Matthias ini-mini-bil. Vi åkte till alla hippa ställen i våran förort, med rutan nervevad och med Basshunter i högtalarna (min bror har ju värsta fjortis-epa-anläggningen i sin bil så det blev ju en massa dunka dunka...ehe). Vi åkte till:

- Kiosken

- Busstationen
Där stod en annan cool raggarbil, som diggade ikapp med oss till Basshunter. Vilken samspelt grupp vi blev med våra diggande datanackar..

- Preem
En unge på 12 år tittade imponerat och Matthias kände sig helt brutalt cool. En tråkig morsa blev inte lika imponerad, hon slängde menande blickar efter oss. Jag tror inte att hon gillar Basshunter..

Sen körde vi en liten extra omväg, som fick bli slutet av vår raggar-sväng. Det var en upplevelse utöver det vanliga.

Imorgon är det en slapp dag. På morgonen är det betygsnack och på eftermiddagen är det fotbollsturnering. Själv ska jag inte spela (jag vet att jag gör er besvikna) men jag ska fokusera ändå. Fokusera fokusera. Kanske inte på självaste sportet, kanske snarare på en som utövar den... HOHO! 8)

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Tessah

Aboslut! :) Det var jätte roligt och gossen min tyckte det var roligt och spännande:P



ha de!

2008-06-04 @ 18:24:21
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0