PRIMA BALLERINA

Nämen tjabba!


Igår blev det en sen kväll (...med Luuk...) pga studentfirande hos min käraste kusinvitamin. Han var finklädd från topp till tå och bar stolt upp sin studentmössa. Det var en massa folk och en massa mat. Trevligt värre!

Jag fick även sätta mig och sy en jäkla tyll-kjol igår när jag kom hem. Och det säger jag er - syslöjd är pisspisspiss. Jag tycker om att sy, men jag lyckas alltid att misslyckas. Igår fick jag klippa, sy ihop igen, och klippa. WHAT!?

Anlednigen till att jag sydde (med Annikas hjälp, icke glömma!) var för att jag ska ha på mig helveteskapet idag. Det är brännbollsturnering här på Skvadern när alla andra normala grundskolor har skolavslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0