O-O-O-OINTRESSANT

Tjäinare!


Min lugg är lång. Långlånglång. Jag ser knappt något, så lång är den. Fördelen med lång lugg är att man slipper att noppa ögonbrynen - perfekt för den late. Men imorgon måste jag nog dra luggen åt sidan, så att jag ser något. Så därför måste jag noppa ögonbrynen, som inte gjorts på månader och dagar.

Ena brynet är perfekt och klart! Ont som fasen gjorde det och nu är det andra brynet kvar. Det svåra är att få det andra brynet att bli lika snyggt som det första, trixigt.

Påtal om kroppshår - idag observerade jag att en pojkvasker i min närhet rakar sig under armarna. Det är inte var' dag man ser det inte!

Varsego' för ett oooointressant inlägg. (Om ni räknar o:ena, så blir det tillslut ett "intressant" inlägg, eftersom det blir ett o-ointressant = intressant. Är det bara för mig som det verkar lågiskt?)


Kommentarer
Postat av: kristin

hoppas att du får en bra dag i det härliga vädret =)

2008-06-03 @ 15:38:23
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0