MIN COOLA PONNY

Idag spelade jag minigolf. Minigolf är inte bra för min korta stubin, ännu värre för min prestationsångest. Jag blev lite förbannad, så när jag kom upp till 51 poäng strök jag alla tidigare poäng och började om på 30. Sedan gick det mycket bättre och min slutpoäng slutade någonstans vid 53 - excellent!

Men min korta stubin gjorde sig påminnd, så om ni hör något om någon som fick en minigolf klubba i nacken... så var det inte jag..... JAG LOVAR!

Från det ena till det fjärde - nu ska jag ut och rensa ogräs! Har fixat min mp3, så nu har jag allt från Whiskey In The Jar, till Never An Absolution till Min Ponny. (Jag har bäst musiksmak, kom inte och påstå något annat.... annars blir det golfklubban....., just ja! Det var INTE jag... men ändå.)

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, var det i åttan vi tvingades spela minigolf på matfors? :) vill minnas att jag spelade med dig då, vi var ungefär lika duktiga båda två! ..det borde egentligen göras om, bara för att få skratta lite

2008-06-19 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0