JAG VILL VARA DIN.....

Prima ballerinor, det var just det vi var. NV1a var söta som sockervadd allihopa, uppe på berget. Det var kallt att springa omkring i tights, linne och tyllkjol i regnet, men det var mysigt ändå. Jag har några små märken på insidan av höger hand också - ett tecken på att jag offrade mig för klassen!!!!..., men jag ramlade inte - jag föll med stil.

Idag har jag spelat brännboll i ballerina-utstyrsel, dansat någon form utav ballett, bevittnat bus på skolan, haft på mig min nyinköpta megastora tröja, spelat femkort, förlorat på femkort,spelat Slime Game (eller vad det nu hette...) med Emil, förlorat på Slime Game och nästan vält en tjej på en sparkcykel i tron på att det var Emil. Jag har också åkt moped, fått tre rosor, blivit av med rosorna, ätit två äpplen och rån med rädisor och salt på.

Idag spelades Jag Vill Vara Din Margaretha på berget, och jag har haft den på huvudet hela eftermiddagen. Jag är sugen på att dansa, ååååh! Det ska jag göra den 10 Juli - jag längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0