I WANT YOU TO WANT ME

ungar,

igår var det midsommar. (Ellinor, vill du skicka lite bilder?) Jag var med mina fina vänner i 15 timmar, det var jäkligt mysigt. Vi lekte, åt mat, lyssnade på popbandet Hund (haha!), och allt slutade med otecknade He-man som var det omanligaste skit jag har sett. He-man ska ju vara manlig, det hörs ju på namnet. Sen att Dolf... nånting... en svensk i alla fall.... spelade He-man gjorde ju saken litet sämre. He-man kunde ingen engelska, hade blondt hår och blåa oskyldiga ögon. Larvigt!

Vi såg även 10 Orsaker Att Hata Dig. DÄR hade vi en man! Man blir inget annat än tåris över att världen blev en snygging fattigare för några månader sedan (inte något år sedan, grymt felskrivet av mig). :'(

Idag är det midsommardagen och den ska firas på en strand. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: ellinor

(finns på bilddagboken, kan skicka nån gång jadå!) vi lekte inte, vi TÄVLADE - blodigt allvar ju. HE-MAN (L) AAHAHHAHAH jag vill ha dolph lundgren för mig själv. "något år sedan", det var väl ändå.. i år? o:

2008-06-21 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0