GRYMT SA GRISEN

Jag har pluggat nästan konstant sen klockan 12 idag, och jag är låååååååååångt ifrån klar. Igår fick jag se avslutningsbilder från 9an. Vilka tider, som jag längtar tillbaks!

Imorgon har jag minst 1 prov i Fysik A. Möjligtvis (dvs om jag har en väldans otur) blir det muntligt och/eller nationella i spanska. Piss-piss-pissmyra.

Påtal om tråkiga grejer, jag ska förtälja er om en till! Bara för rolighetens skull..ehe. Min käre kompanjon Ellinor slog en pling till mig idag. Mina vänner var visst och käkade på Spice idag och såklart ville de ha mig med. Och jag fick tacka nej till en fettig kebabmåltid. Det högg verkligen till i hjärtat mitt.

Men man ska se det positivt. Jag får ju istället lära mig om batteriets inre resistens. Det har jag nog en väldans användning av när jag är triss-miljonär i framtiden.

Livet..är..håååååårt..rt.rt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0