FTV

Älsklingar,

om ni bara visste hur mycket jag har jobbat idag. Jag har målat garagevägg, målat pyttelite garagedörr, klippt gräs och städat mitt rum (lite halvt. JAG SKA STÄDA KLART, MAMMA!) Nu känner jag mig riktigt nöjd och tillfreds med mig själv när jag ska lägga mig...

..NEJ DET GÖR JAG INTE! Det har varit en hård dag! Inte ens ett roligt sms har jag fått, det är brutalt. Och ingen kommentar har ni skrivit, det är ännu brutalare OCH dåligt!

..okej, det där var en lätt överreaktion. Jag får skylla på mitt temprament. Påtal om temprament - jag är dålig förlorare i speciellt minigolf. Idag smsade Terese och frågade om jag ville spöa henne på minigolf (på ett ungefär), men jag tackade nej: "Jag måste måla garageväggar..."   Hör ni hur torrt det låter?! Håller jag på att förvandlas till en toffel!?!?!?
Plus att min lillasyster var och lekte hos grannen idag, medan jag blev polare med en grov pensel. Kul.



..
okej. Överreaktion igen. Det beror på att jag ska till folktandvården imorgon. Det är ju kul, speciellt när man har tid kl. NOLL-NIO.NOLL-NOLL!!!!!

Nu får jag sluta pmsa. God natt på er älsklingar! (känn er hedrade, "älskling" är ju typ det finaste ord som finns och jag kallar er för det! Sådär - kom med en kommentar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0