EYYYY

..som jag förutspått: Redovisningen gick galant. Det var en talangscout där t.o.m. och vi två bokade in ett möte, han och jag. Om min framtid inom teaterbranschen.

..okej, det var en lätt överdrift, men redovisningen gick åtminstone bra. Budskapet verkade gå fram, jag började skratta bara en gång (lite tyst för mig själv) och jag spydde inte. Galant tant!

Jag har haft världens bästa flyt idag egentligen: fixade fysikprovet, fixade redovisningen, fick beröm för redovisningen och dessutom har jag fått sommarjobb. Flera veckors ångest var borta på ett par timmar. Skönt!

Nu ska jag klippa luggen, jag känner på mig att jag kommer att bli dösnügg.

"Men fan vad snygg jag är idag!"
Amanda V. Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0