DESSA KEDJE-TJOFFS

Bilddagboken går utför. Jag tror att allt började i och med den nya "hippa" och "snygga" designen som lockar 14-åringar från lunarstorm...

Texter som denna dyker ju upp överallt - lite roligt är det ju.


Denna text måste du kopiera och lägga ut med ett hjärta som bild inom 20 min.

Om 20 dagar kommer din käraste komma fram till dej och säga:
- Jag Älskar Dej!
Om du inte göra detta, kommer du få otur i 8 år. tiden börjar nu!

busiga jag lägger upp TVÅ hjärtan... ihihihihi.

så vaddå, om jag inte skulle lägga ut den här bilden - sitter en liten fjortis med sitt trollspö och sprider olycka över mig? Och om jag gör det, får "min käraste" (även) en värsta voodooo-impuls och blir kär i mig? Nog för att jag är skrockfull (man ska inte gå under stegar!!) men snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0